другие сайты академии айти
Электронное обучение Ресурсы для обучения в любой точке мира, в удобное время
ООО «Аплана Европа». ГК АйТи Услуги для корпоративных заказчиков по разработке электронного образовательного контента и организации обучения
Интернет-магазин Здесь можно купить наши спецпредложения
Новый мир Информационно-образовательный портал. Бесплатные курсы.
С компьютером на «ты»! Бесплатное открытое онлайн обучение для всех
Свободное программное обеспечение в школах Информационно-образовательный портал
Электронные образовательные ресурсы для учителей Информационно-образовательный портал
Энергосбережение и энергоэффективность Информационно-образовательный портал
цена: 13000 руб.
Для юридических лиц: 13000 руб.

Чтобы забронировать место авторизуйтесь на сайте или пройдите регистрацию.

Oracle Retail Merchandise Planning and Optimization 13.3 Implementation Functional Essentials



Oracle
Код: 1Z1-496
продолжительность: 120 минут
Язык обучения: English
Тестовая система: Pearson VUE
Филиал: Москва

Содержание

Exam Topics:

Planning Overview

  • Describe, at a high level, the functionality of Merchandise Financial Planning (MFP)

Merchandise Financial Planning Solution

  • Describe the key capabilities of the solution
  • Apply accounting methodologies for Merchandise Financial Planning (MFP)
  • Describe the roles involved in Merchandise Financial Planning (MFP)
  • Apply Merchandise Financial Planning (MFP) best practices
  • Describe the versions used in Merchandise Financial Planning (MFP)
  • Describe the key performance indicators used in Merchandise Financial Planning (MFP)
  • Describe the usage and benefits of embedded forecasting
  • Apply the differences between forecasting units vs. retail
  • Address cross channel planning
  • Describe how Location Planning ties into Merchandise Financial Planning (MFP)
  • Apply In season tasks in Merchandise Financial Planning (MFP)
  • Describe plan seeding behavior and sources
  • Describe which role(s) set and publish targets
  • Plan markdowns
  • Describe the relationship between Receipts and Inventory
  • Calculate Gross Margin
  • Calculate an Open to Buy
  • Assess which plan versions are affected by approving plans
  • Assess which plan versions are affected by submitting plans

Cross Solution Functions

  • Address multi-currency
  • Lead a customer to correct decisions on In season versus Preseason tasks
  • Assess capabilities within Merchandise Planning and Optimization (MPO) applications that Excel does not have
  • Address VAT (value added tax)

Configuration

  • Describe measure interaction
  • Change order of operations within measures
  • Set up hierarchies, alternate hierarchies, and dimensions
  • Set up taskflows, activities and steps used in Fusion client
  • Use wizards to support planning
  • Describe the difference between using Classic Client and Fusion Client
  • Setup Custom Menu Options
  • Set up extended measures
  • Set up position queries and pre-ranging
  • Assess workbook design using profiles and windows

Administration

  • Map weeks as a customer would expect
  • Manage security processes
  • Describe plan locking - OP version for example
  • Manage alternate hierarchies
  • Format workbooks for global use

По вашему запросу ничего не найдено. Попробуйте изменить условия поиска.

Оставить отзыв
Об этом экзамене отзывов пока нет. Будьте первым.